עורך דין מחיקת חובות

עורך דין מחיקת חובות

כל עוד חייב לא יסיים לשלם את כל החוב הקיים בתיק ההוצאה לפועל שלו, לא יוכל הוא לסגור את התיק, ובהתאם לכך עלולים להמשיך ולהינקט כנגד החייב הליכי הוצאה לפועל כפי שידרוש הצד הזכאי. כאשר נפתח תיק הוצאה לפועל ישנם לא מעט חייבים שאינם מסוגלים לעמוד בהחזרי התשלום על פי צו התשלומים הקיים בתיק ההוצאה לפועל. מה עושים? פניה אל עורך דין מחיקת חובות היא הפתרון הנכון להסתייע בו. עם עורך דין הבקיא בכל תחום דיני הוצאה לפועל, ומבין את דרך ההתנהלות הנכונה אל מול אותם גורמים תוכלו להקטין את הנזק שייגרם לכם כתוצאה מפתיחת תיק הוצאה לפועל נגדכם. עורך הדין מוחמד אלסייד עלי הינו עורך דין הפועל מתוך שאיפה למצוינות ומקצועיות תוך מתן מענה ופתרונות מהירים אף למקרים מורכבים, וזאת באופן אחראי וביחס אישי לכל לקוח.

כיצד יכול לסייע עורך דין מחיקת חובות

בשנת 2019 נכנסה הרפורמה הידועה בשם “חדלות פירעון”, אשר מטרתה היא לעזור לאותם חייבים שצברו חובות גבוהים מדי לסלק את כל אותם חובות בדרך משפטית על פי חוק ולהביא לשיקומם הכלכלי. באמצעות הליך חדלות פירעון מבקש למעשה החייב למחוק את כל החובות הקיימים הן בתיקי ההוצאה לפועל שלו והן את חובותיו שלא במסגרת ההוצאה לפועל. זאת יוכל לעשות באמצעות עורך דין מחיקת חובות שיגיש עבורו בקשה לצו לפתיחת הליכים. ברגע שחייב מגיש בקשה זו למעשה נעצרים ומוקפאים כל ההליכים נגדו הקשורים אל תיק ההוצאה לפועל שלו ואף כל ההליכים המשפטיים נגדו. כאשר במסגרת רפורמה זו נקבע עבור החייב הסדר תשלום חדש בו הוא יוכל לעמוד כדי להביא לשיקומו הכלכלי של החייב.

הדרך לצאת מחובות

ניתן לומר כי מדובר בצעד אשר היתרון בו הוא משמעותי לחלוטין כאשר במסגרת הליך חדלות פירעון נבנית עבור החייב תוכנית הבראה של שיקום כלכלי בו ולבסוף יוכל לצאת לחייו הרגילים נטולי חובות. חשוב להבין כי כל אותם צעדים שנועדו לצאת ממעגל החובות וסגירת התיק בהוצאה לפועל מחייבים התערבותו של עורך דין מחיקת חובות הבקיא בכל תחום דיני הוצאה לפועל אשר יכול ללוות את לקוחותיו בכל צעד ולספק להם ייעוץ משפטי. עורך הדין אלסייד עלי אשר בעברו ייצג תיקים מורכבים, שואף להעניק לכל קהל לקוחותיו את המענה המשפטי המדויק היעיל והמתאים ביותר עבור כל אחד, וישמח להעניק גם לכם סיוע משפטי מקיף ומלא. מוזמנים ליצור קשר עם עורך הדין דרך אתר משרדו כבר עכשיו.

!אנחנו כאן בשבילכם

השאירו פרטים, ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי

Skip to content