עורך דין חדלות פירעון בצפון

עורך דין חדלות פירעון בצפון

דיני חדלות פירעון הינם דינים המסייעים לחייבים לשלם את חובותיהם ולהשתקם כלכלית, וזאת באמצעות הגשת בקשה אל לשכת ההוצאה לפועל או לבית המשפט לפתיחת הליכי חדלות פירעון. תפקידו של עורך דין חדלות פירעון בצפון, במרכז, או בכל מקום אחר בארץ, הוא לספק סיוע משפטי ללקוחותיו כגון פתיחת הליכים לפשיטת רגל, בניית תוכנית שיקום כלכלי נכונה ועוד. סיועו של עורך הדין מוחמד אלסייד עלי הינו מקצועי ולא מתפשר השואף למצוינות כדי להביא את התוצאות הטובות ביותר לקהל לקוחותיו תוך מתן שירות מקצועי, אישי, מהיר ומסור.

עורך דין חדלות פירעון בצפון ושיקום כלכלי – כל מה שחשוב לדעת

חדלות פירעון מתקיימת במצבים בהם אדם פרטי או עסק נקלע למצב כלכלי בו אין באפשרותו להחזיר חובות קיימים או עתידיים. כמו כן, במצב בו סכום חובותיו הכולל של החייב הינו גבוהה מכלל רכושו/נכסיו. הדרך להליך פשיטת רגל, כלומר חדלות פירעון, היא באמצעות הגשת בקשה למתן צו פתיחת הליכי חדלות פירעון. גם נושה יוכל להגיש בקשה לביצוע הליך זה המופנה כלפי חייב החייב לו כספים. תפקידו של עורך דין חדלות פירעון בצפון הוא לספק דרכים ופתרונות יצירתיות בכדי לעזור ללקוחותיו לסלק את חובם ולהשתקם כלכלית. דרכים כגון תוכנית הבראה כלכלית, או הגשת בקשה לפתיחת הליך של פשיטת רגל הם רק חלק מן הדרכים בהם יודע עורך דין מקצועי ובעל ניסיון כיצד להתנהל בתיקים מסוג זה.

נקיטת פעולות הנדרשות לסילוק חובות

בנושא חדלות פירעון יש לבחון כל מקרה לגופו כדי להעניק את המענה המדויק והמתאים עמו יוכלו להתמודד בעלי החוב. כך לדוגמא לגבי עסק העומד לפני פירוק, יכול עורך הדין ללוות ולסייע לבית העסק להבין את משמעות הדבר ולהגיש את המסמכים הנדרשים לפני נקיטת הליך זה. כשלמעשה בהליך זה נמכרים כל נכסיו של העסק כדי לשלם את החובות שנצברו. כמו כן גם לאנשים פרטיים שנקלעו למערבולות חובות יסייע עורך דין חדלות פירעון בצפון לבנות את התשתית מחדש בדרך בה יהיה ניתן לנהל בצורה המיטבית ביותר את נושא החובות. צעד ראשון הינו פניה אל עורך הדין אלסייד עלי שישמח להעניק לכם שירות משפטי מקצועי ובלתי מתפשר. כנסו כעת אל אתר משרד עורך הדין וצרו עמו קשר.

!אנחנו כאן בשבילכם

השאירו פרטים, ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי

Skip to content