סגירת תיק בהוצאה לפועל

סגירת תיק בהוצאה לפועל

אפשרות של סגירת תיק בהוצאה לפועל יכולה להתאפשר מתוקף שלוש אפשרויות עיקריות – החזרת החוב כולו של החייב, פשרה שנרקמה בין החייב לזוכה, או מקרה בו הוסדר חובו של הנושה אך התיק המשפטי טרם נסגר ועל כן חוסר הסנכרון בין השניים. בכדי להגיע להליך זה של סגירת התיק ניתן לפנות אל עורך דין המתמצא ובקיא בכל דיני ההוצאה לפועל שיוכל לפעול למענכם בצורה המיטבית, כפי שתוכלו למצוא אצל עורך הדין מוחמד אלסייד עלי אשר ייצג תיקים מורכבים בערכאות המשפטיות. עורך הדין מחויב כלפי לקוחותיו במתן מענה מהיר מקצועי ואחראי.

סגירת תיק בהוצאה לפועל – כל מה שחשוב לדעת

הוצאה לפועל הוא גוף אכיפה ממשלתי הכפוף למשרד המשפטים כאשר באמצעותו ניתן לגבות מאזרחים החייבים כספים לאזרחים או גופים במדינה. הדרכים בה נוקט אגף הגביה של ההוצאה לפועל בכדי לאכוף את החזרת אותם כספים מהחייבים היא באמצעות נקיטת הליכי גבייה שלא משאירים ברירה לחייב אלא לשלם את חובו כפי שנפסק. במקרה של סגירת תיק בהוצאה לפועל אגף הגביה של ההוצאה לפועל ישלח הודעה אל הזוכה בדבר כוונתו לסגור את התיק. תיק החייב ייסגר לאחר כחודש ימים מרגע קבלת ההודעה. כאשר הגיעו החייב והנושה לפשרה בעניין החוב, צריך החייב להודיע על כך באגף ההוצאה לפועל תוך 7 ימים על מנת שהתיק ייסגר.

האם ניתן לסגור תיק הוצאה לפועל?

פעולת סגירת תיק בהוצאה לפועל היא אכן אפשרית במקרים מסוים בהם בעל החוב סילק את חובו כפי שנדרש לעשות, כאשר החייב והזוכה הגיעו לפשרה בעניין החוב ועוד מקרים נוספים בהם מחויב בעל החוב לעדכן את לשכת ההוצאה לפועל כדי שהתיק אכן ייסגר. הגשת בקשה ללשכת ההוצאה לפועל עבור סגירת תיק בהוצאה לפועל תתאפשר באמצעות הגשת מסמכים רלוונטיים התומכים בבקשה בצרוף מילוי טופס בקשה ייעודי. כדי לדעת כיצד יש לפעול נכון בכל אחד מן השלבים הללו יש צורך בליווי משפטי עם עורך דין הבקיא בתחום דיני הוצאה לפועל שיוכל להדריך אתכם ולייצג אתכם בצורה הנכונה והמיטבית עבורכם. מוזמנים לפנות כעת דרך אתר משרדו של עורך הדין אלסייד עלי וליצור עמו קשר כעת.

!אנחנו כאן בשבילכם

השאירו פרטים, ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי

Skip to content