איחוד תיקים הוצאה לפועל

איחוד תיקים הוצאה לפועל

לא תמיד מצליח בעל החוב להחזיר את חובו לזוכה וכאשר מדובר בתשלום חובות למספר נושים כאשר עבור כל אחד מהן נפתח תיק בנפרד בהוצאה לפועל הבעיה כפולה ומכופלת. לפעמים הפתרון הוא איחוד תיקים הוצאה לפועל, במסגרת הליך זה מאחד אגף ההוצאה לפועל את כל תיקיו של החייב לכדי תיק אחד אשר בו הוא יוכל לעמוד בסכום ההחזר הכללי מידי חודש לכל נושיו. לשם ביצוע הליך זה, חשוב להיעזר בעורך דין המבין כיצד מתנהלים בדרך משפטית נכונה אל מול לשכות ההוצאה לפועל. פניה אל עורך הדין מוחמד אלסייד עלי הבקיא בתחום משפטי זה של דיני הוצאה לפועל, תוכל להעניק את התוצאות הרצויות לכל לקוח תוך חתירה למטרה ללא פשרות ותוך עמידה במגבלות הדין.

איחוד תיקים הוצאה לפועל – כיצד?

כאשר מדובר על צעד של איחוד תיקים הוצאה לפועל, צריך להבין כי לא כל מבקש יוכל אכן להיענות לבקשה. ישנם סוגי תיקים אשר לא יוכלו להיות מאוחדים, כגון תיקי מזונות ותיקי משכנתא. הסיבה לאי יכולת איחוד אותם תיקים היא משום שתשלום עבורם מגיע לפני כל תשלום חוב אחר. במקרה של תיק משכנתא ישנו ערב או שיעבוד פירעון באמצעותם ניתן יהיה לבקש את תשלום החוב. התנאי הראשון באמצעותו יוכל החייב לבצע את איחוד התיקים הוא תשלום של שלושה אחוזים מכלל כל התיקים הפתוחים כנגדו. את החוב ישלם החייב במעמד הגשת הבקשה ועד למתן החלטה מטעם לשכת ההוצאה לפועל. התנאי הנוסף הוא התרשמותו של רשם ההוצאה לפועל ממצבו הכלכלי של החייב, במבחן יכולות ההחזר שלו.

האם קיימים חסרונות ויתרונות בהליך זה?

כאשר מוגשת בקשה עבור איחוד תיקים הוצאה לפועל, בוחן הרשם את טענותיו של כל צד, כאשר בסיכומו של יום יכול הרשם להחליט שהוא משהה את כל ההליכים הקיימים בהוצאה לפועל כנגד החייב לתקופת זמן של שישים ימים. חשוב לדעת כי כאשר ניתנת לחייב האפשרות לאחד את תיקיו, אוטומטית תימנע ממנו האפשרות של יציאה מן הארץ אלא אם כן הסדיר את חובו. פניה מסודרת אל עורך דין הבקיא בתחום דיני הוצאה לפועל תוכל להקל על החייבים את עניין התעסקותם אל מול ההוצאה לפועל. אל תתמהמהו, פנו כבר עתה אל עורך הדין אלסייד עלי באמצעות אתר משרדו והוא ישמח לסייע לכם.

!אנחנו כאן בשבילכם

השאירו פרטים, ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי

Skip to content